Kızlar 32+1 haftalığım iki gündür bebek hareketlerinde azalma ve kasılma var ara ara adet agrısı gibi agrım oluyor ama cok rahatsız edici bir sekilde değil birde vajinada batma hissi pazartesi kontrolüm var ama sizde böyle oluyor muydu sizede sormak istedim