Hepinizden şimdi den özür dilerim .size bi sorum olacak 32+0 haftalıgım alt tarafimda anlam veremedigim bir ağrı var 1 haftadir sol bacağımı oynatımı daha çok agriyor ve acıyor doktoruma randevu alamadim randevusu dolu olduğu için acaba bu ağrı neden olabilir.agrinin tarifini edemiyorum 🥺