MinikKalbimmmm Deletedmom9823 bende şurda bekleyeyim😂 37 haftalık oldum bende öncesinde de selülit vardı ama geçen aynada bi gözümü aldı bacaklarım. Amanın o da ne😂selülitler almış başını gidiyo. Sorunun cevabını bilmiyorum ama çok su içmek asla selülite engel değil onu biliyorum😂içincede oluyo🤷♀️
hepoyleolurzaten Deletedmom9823 ahahhaha ya bu sorunun cevabını bende çok merak ediyorum oturunca bile dokunduğum zaman hissediyorum tamamen selülitlerle etrafım sarılmış gibi 🤣 56yla hamile kaldım bende 13 kilo aldım 34+4 üz şuan 😅
VeraVrea Deletedmom9823 işte o ödem, kilo veya yap değil. Kasların arası su doluyor. Doğumdan sonra on gün içinde iner diyolar.
mer2- Misoa direkt at kılı diye arat. Bendeki marle diye bir marka ama eminim hepsi işe yarıyordur aynı şey çünkü. Ama uzun süre vazgeçmeden hep hep yap. Ben gerçekten çok memnunum Doğumdan sonra da kremlerle birlikte yapıcam
Tuba_35 Deletedmom9823 ayni şekild Deletedmom9823 aynı hafta aynı kiloyla hamile kaldim ve aynı şekilde selülit oldu 😔