Arkadaşlar selam daha önceden hatırlayan arkadaşlar vardır mide ameliyatlı bir hamişim, 8+4 günlük olduk ama benim hafif ayağa kalkarken baş dönmesi ve göğüs ağrısı dışında hiç belirti yok. Kalbini gördüm 10. Hafta ağustos başıda dinleyeceğiz yaa ben çok korkuyorum acaba herşey yolunda mı hamilelik belirtisi yok gibi bulantımın olmaması normal mi ?