zehranurr Kaç haftalıksınız? Bebişlerin kiloları ne durumda? Siz kaç kilo aldınız? Süreciniz nasıl geçiyor konuşalım💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼
Lyl1453 zehranurr bizde 32+3 günlük olduk ve üçüzlerime hamileyim 🥰🥰 çoğu gitti azı kaldı çok şükür 😀
Aylin2011 zehranurr 19+1 haftalık oldu küçük erkeklerim 8 kilo verdim 2 kilo bir alıyorum bir veriyorum 😂
Pelin-1 zehranurr 21+3uz 10kilo aldim🥵 3 hafta once ikisi de 244gramdi pazartesi detayli var cok heyecanliyimm 🤩
Blackcloud zehranurr Ben buradan mezun olalı 18 ay oldu canım, nasipse ikinci bebeği düşünüyoruz bu ay şu an hamile değilim.
Blackcloud zehranurr Valla öyle, beraber gün saydığımız arkadaşlarımız vardı, ocak annesiydik biz. Şimdi o gün saydığımız arkadaşlardan biri yine hamile, bizde bu ay nasipse ikinciyi düşünüyoruz, bir dahaki ay hem kidsli hem momlu olacağım inşAllah.😂
Blackcloud zehranurr İnşAllah ya, ben aslında posta ikiz-üçüz annelerinden tüyo almaya gelmiştim, 😂yumurtlama günü bir hafta falan geçtikten sonra ilişki oldu mu çünkü çoğul gebeliklerde bu şekilde de hamile kalınıyormuş. Çoğul gebelik bende istiyorum ama tabi mevlam hayırlısı neyse onu nasip etsin inşAllah.
zehranurr Blackcloud ben yumurtlama takibi yapmamıştım yani nedir ne değildir bilmiyorum ailelerimizde falanda ikiz-üçüz gebelik geçirende yok 😂 ama postun altında yorumunuzu görüp bilenler vardır belki
Aylin2011 Blackcloud iki tane kızım var üçüncüye ikizlerime hamileyim dediğinizi duydum bende ama nasıl ayarladım ikizleri bende bilmiyorum😂😂😂
gazetecianne Blackcloud evet ben takip ettim uygulamadan ovulasyonu ve düzenliydi reglim. İlişkiye her gün girdik ve yataktan kalkmamıştım
zehranurr Aylin2011 maşallah 😂😂 sağlıkla kucağınıza alın inşallah yavrularınızı🌸🌸 bizde 31 haftalığız 🐣🐣
Aylin2011 zehranurr Amin canım inşallah maşallah sana da az kalmış hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah