2melekannesi_ Busra07032012 bol su içiyorum zaten sıcaklarda içiliyor her türlü. Yine yaz olduğu için hafif zeytinyağlı türü yemekler yapıyorum genelde. Tatlı isteğim olursa meyve ile bastırıyorum genelde onun dışında gece acıkmalarım falan olursa yememeye çalışıyorum yine su ile şişiriyorum mideyi. 🙈
bebegimizibekliyoruz1 LivaveLeyla amaaan verilir o kilolar bebişler sağlıklı olsun sağ sağlim gelsinler de
LivaveLeyla bebegimizibekliyoruz1 veriliyor hele yürümeye başlasınlar ohooo gebelik öncesinden daha fazla zayıflıyor insan hiç takmıyorum he kilo bana zarar bu sıcaklarda daha fazla ağırlaşıyorum ilgilenmem gereken başka bebeğim var onada yetiyorum sıkıntım yok çok şükür 🤲🏻
zeytinkiz Busra07032012 85 ile hamile kaldım boyum 1.68 cm. Suan 33+4 üm 93 kıloyum. 🥴 Doguma 100 e kadar kendime sınır koymuştum 🤭😆 sadece göbeğim var suan görünürde basket topu gibi 😄
Karenino Busra07032012 ben şunu anladım ki ac da kalsan sporda yapsan onu bunu da yapsan yine kiloları alıyosun diledigin gibi ye iç daha iyi donemlik bişey sonucta en fazla uc bes kilo farkedecek.
LivaveLeyla Beyza97 hayır sadece minnak bir göbeğim kalmıştı o da korse takmadığım için sezeryan sonrası hissizliği korkuttu beni bundan sebep kullanmadım ama bu doğumumda kullanacağım
Heather Busra07032012 imkan varsa beslenme uzmanı tabsiye ederim. Her gebe farklı durumlara sahip, benim tüm takviye ilaçlarım kesildi beslenme ile düzenli tutmaya çalışıyorum, bir arkadaşımda hem kolestaz hem şeker vardı ona göre bealendi falan.