Zezz Merhabalar genitalde agri oluyo baaki yapiyo..yatarsam sorun yok yurursem agir grliyo..bebek buyudugu icin mi acaba
eylusko Zezz of ya aynen acı ve ağırlık oluyor ilk gebelik hiç bisey anlamıyorum erken doğum riskim de var hergun doğurcam galiba diye geçiyor günüm 31+4
D_cakmak54 Zezz benimde 33+2 şuan yürürken benimde acı oluyor ama benim çocuk ağzımdan cikicak bence çünkü aşağıda durmuyor 😂 yukarda göğsüme yakın duruyor ve çok ağır gelmeye başladı artık
Zezz eylusko bende ayni durumdayim dr gittim igne vs yaptilar ama erken dogurcam diye cok korkuyorum…
Iremderinn1903 Benim 31 haftada basladi bebek büyüdükçe oluyor dedi suan 33 haftaligim oluyor ara ara bide sanki böyle tekmeleri hissediyorum aşağıda vurdukça güm ediyor .. Erken doğum riskim var bende her saniyem korkuyla geçiyor ..
02112017 Bende 32+3 üm aynı durum çok çabuk yorulmaya başladım yürüyünce cok altta hissediyorum aşırı uyku gelmeye başladı enerjimin gittiğini hissediyorum 😀
D_cakmak54 02112017 gezmeyi öyle çok severim ki sıcaklardan gezmeyi bile gözüm yemiyor öyle yoruluyorum 😂
Zezz D_cakmak54 son arife gunune kadar calistim sin gun sanci olducdoktor cok yormusun istirahat dedicyariyorym lafami kaldiramiyorum aksamlari genitale dogru baski hissi var