Selin12- aşerme olayı tamamen psikolojik. Bilimsel olarak öyle bişi yok diyo doktorlarda. 35+3 deyim. Hala bişi aşermedim. Çok hevesliydim aşermeye. 20. Haftama kadar dinledim kendimi baktım aşermiyorum. Doktora sordum, ben ne zaman aşercem diye 😄 yok öyle bişi kadınların ilgi görmek hoşuna gidiyo kullanıyolar dedi 🤣