1prensesannesi Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim devlet hast. Hiç hoşuma gitmedi girişimle çıkışım 5dk doktor konuşmadı bile 😤 yarın sonuçlarımi doktora gösterecem ama aklıma takılan bişey var prezantasyon:makat yazıyor internetten baktığımda anomali falan yazıyor pek anlamadım ama böyle olan var mi aramızda beni bilgilendirebilecek. Diğer sorum da 3lu tarama da UE3 = 2.223 yazıyor ne demek acaba 🤔
Cansu10 1prensesannesi detaylı ulturosonda doktor olmuyor mu nasıl oluyor daha sonra mı doktora gösteriyorsunuz sonuçları
Dlrcem 1prensesannesi bebek makat gelişli demek canım. Çok korkulcak bişe değil sadece normal doğuma engel. 😊 Ama daha dönebilir yani haftası çok erken korkma tedirgin olma 😊
1prensesannesi Bide böbrek kalp beyin ne bilim bunun gibi şeylere baktı mı bakmadi mi hiç anlamadım. Kağıtta da pek bise yazmıyor suyu normal kalp atışı pozitif hafta uyumu falan var sadece
1prensesannesi Dlrcem saol canım ins döner ya ilk doğumum normaldi bununda normal olmasını çok istiyorum