mom073 16.hafta doktor erkek dedi ben de kıyafet almaya başlayabilir miyim dedim detaylı ultrasonu bekle dedi peki değişir mi dedim çok zor dedi..anlamadim yani degismeyecekse niye kıyafet alma djyor engelli olur vs diye mi?veya sağlıksız gebelikse diye mi?
Happyturuncu mom073 En net detaylı ultrasonda oluyor diye öyle demiştir:) 11+3 te erkek dedi değişmedi bizim , unısex renklerde al istersen
Kilicbebek mom073 benim erkek olan cinsiyetim 16. Haftam kız çıktı ve banada alma ayrıntılıyı bekle dedi ama cinsiyet konusunda gördüm dedi şans dedi değişebilirde bende bekliyorum 17 haftalığız şuan
mom073 Happyturuncu hmm anladım canım erkek değişmez diyorlar ama hayırlısı olsun doktoruma da güveniyorum.. 13 ağustos detaylı randevum ..hastane cikisi alacagim sadece o zaman beyaz falan alayim
Happyturuncu mom073 zaten tarih yakınmış o yüzden biraz bekleyebilirsin ne kadar geç o kadar iyi çünkü sürekli almak istiyorsun zaten
Tuba0909 Cinsiyet bu bir çok insan detaylı ultrasonla garantiye almak istemiş ne olur ne olmaz diye engelli olmakla kıyafetin bir alakası olabilir mi, Allah korusun engelli olsa kıyafet giydirme de demez değil mi
Hamileadayibiranne Bana ilk kız demişlerdi sonradan erkek dedi detaylıda da netleşti bence detaylı beklenmeli
Karenino mom073 degişecek derken kızlen erkek olmuyo ki 😂 tam net gorememiştir o o yuzden oyle demiştir yanılma payı olabilir diye.
hhffee mom073 Değişebilir de bana 11 haftalık civarı erkeğe benzetmişti 17 haftalıkken %100 kız dedi bakalım bizde ayrıntılı utrasyona gireceğiz