Kozlar 38 haftalık hamileyim ve taşınma sebebimden dolayı takipli doktorum yok suan burada yarın acilden bir devlet hastanesine gidip konuşacağım benim 2 yıl önceden sezeryanım ya normal doğum açılmam ve sancım başlarsa ben ne yaparım acaba hastaneler kabul eder mi yada basıma bi şey gelir mi riskleri ne olur hiç sezeryanlı olup da aranızda normal doğumu başlayan oldu mu aranızda 3 yıl sonra doğuranlar olabiliyormuş ama esas 2 yıl öncesi yaşayan oldu mu bilmiyorum korkmaya başladım agrım falan yok ama karnım baya sertleşiyor bu ara tam göbek deliğimin orda toplanıyor bebek Doğum falan baslar die korkuyorum