Arkadaşlar ben iki üç aylık evliyim. Ve şu an 2 aylık hamileyim fakat Doktorum rahmimin kalp şeklinde olduğunu söyledi bunun bir zararı olur mu Rahmi kalp şeklinde olan var mı Lütfen bana biraz yardımcı olun bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyorum