30 haftalık hamileyim, tansiyonum biraz yükseldiği için kardiyoloji doktoru bana alfamet verdi. Ama iki gündür ilacı içtikten 1 saat sonra filan kalbim çıkacak gibi atıyo. Yarın doktora gidicem yine de size sormak istedim yaşayan var mı? Resmen kalbim atarken göğsümün titrediğini, sallandığını hissediyorum