Arkadaşlar merhaba sizlere danışmak istediğim bir konu var 20 haftalık gebeyim son birkaç gündür karpuz yedikten sonra çok fazla su içiyorum fakat hala kendimi susuz hissediyorum yemek yedikten sonra bir ağırlık çöküyor beslenmeme çok dikkat ediyorum aslında ama bilemedim gebelik şekeri olabilir mi benzer durumları yaşayan var mı