37+2 günlük hamileyim.
Bu zamana kadar hemoroid sıkıntım yoktu.
Bildiğiniz böyle meme ucu gibi bir baloncuk oluştu ve aci veriyor.Kabizlik vs sorunumda yok ama bebek baskı uyguladikca oluştu galiba.Doktoruma yazdım.Bir krem verdi ama çok bir faydasını göremedim.
Bu sorunu yaşayıp işe yarayan bir tedavi gören var mı?