Zelahannesi bende bebeğimi yan yatarken kaşıkta sırt üstü yatarken göbek deliği hizzasında hissediyorum canım benim bebeğim makat gelişli suan yani yatay duruyor karnımda o yüzden tekmelerini bazen şeyimde bazen kasıklarımda hissediyorum toplanma için ise söyle söyleyeyim ben dün bunun için doktoruma gittim daha doğrusu mesaj attım benim sıkıntım şuydu bebek bi yere toplanıyor ya da geriniyor gibi ya da ayakları ile ittiriyor gibi oluyordu doktorun yalancı kasılma olabilir gel bi nst git içimiz rahat etsin dedi girdim magnezyum yazdı sabah akşam bide progestan yazdı sabah akşam onu zaten kullanıyordum . Sen bebek hayaletlerini önemseme ama toplanma için doktoruna yazmalısın bence magnezyum gerçekten iyi geliyor gibi dün ve bugün içme tecrübeme göre