Kızlar az önce 6 temmuzda çektirdiğim ultrason kağıdına baktığımda hafta olarak 6+2 yazdığını gördüm. Normalde 7+4 diye biliyordum o zaman. Asıl olan oradaki hafta mı oluyor acaba? Doktorda 7+4 dedi doğum tarihini de ona göre söyledi. Bu fark nasıl oluyor? Aslında o tarihe göre gelişimi gidiyor ama adet tarihi mi baz alınıyor? Ya da bebeğin kaçıncı haftayla uyumlu olduğu bilgisi mi? Uygulamalardan tahmini görüntüye falan bakıp durduğum için açıkçası merak ettim 🙈 bilgisi olan var mı acaba 😊