eylusko uzun bi süre 25-30 arasıydı, bikaç haftadır 20-22 arası. Yani aslında kötü bi gidişat değil, daha kısa sürede hızla düşmesi, açılma olması durumlarında risk görüyorlar. Bir de benim hunileşmem var ekstra uzunluktan ziyade o daha tehlikeli. Bir de yatmak kesin çözüm değil sadece tedbir, full yatıp bi anda kısalan da var hiç yatmayıp son haftalra gelen de var, değişik bişey bu rahim ağzı