Mlhameliha Kızlar üç dört gündür midem bulanıyor arada neden oluyor bilgisi olan var mı Bi arkadaşım bebeğin saçı geliyor dedi doğru mu
Liyuzamom Mlhameliha alakası yok 🤷 Yok midem yanıyor saç çıkacak falan filan hurafe bunlar inanmayın biraz araştırın okuyun. Bulantı çok normal çünkü hamileyiz yani her an her şey olabilir 😂😀 ama saça bağlamak çok saçma
Zeyyyn Mlhameliha 28 haftaya giricem ne yanma ne bişi saçsız doğacak benim kız herhalde 😂 hamileliğin her dönemi olabilir bulantı havalar sıcak soğuk şeylere yöneliliyoruz midenizi üşütmüş olabilirsiniz birde salgın var
Mlhameliha Liyuzamom 3.aya kadar geçmişti benim bu 4 gündür oluyor merak ettim araştırdım olabiliyor diye okudum araştırılmış oluyormuş bu aydamı başlıyor acaba dedim bilemedim kaçta başlıyor bebeğin saçı
Mlhameliha Doga_77 benim durmuştu canım bir ay fazladır bulanmadı hiç rahat geçti ama şimid hafiften başlayınca anlamadım
Gzide33 O haftalarda doktorum vitamin takviyesini değiştirip ek olarak demir takviyesi vermişti o yüzden bulantı olmuştu bende
Mlhameliha Gzide33 bende demiz ve vitamin ilaçları alıyorum ondan mı oluyor acaba ay sonu dokturuma giidnce sorayım o zaman merak ettim
Betfer Mlhameliha Demir ve balık yağı kullanıyordum birden bende de başlamıştım ama 2 ay kullanımında iyidir şuan alıştım
Gzide33 Mlhameliha benim öncesinde kusmalarım vardı tam geçti dedik takviye eklenince tekrar bulantı kusma oldu. Doktorla konuşup birini bir süre ertelemiştik. Yine en iyi doktorunuz bilir tabii ki. Umarım en kısa sürede geçer 🙏 çok rahatsız edici cidden
Avokado Mlhameliha benim de öyle sonradna bi anda başlayınca doktorum normal değil demişti, tahlil yaptık idrar yolu enfelsiyonu çıktı. Ondan olabilirmiş. Antibiyotik kullandım malesef o şekilde geçti
Mlhameliha Betfer bende aynıları kullanıyorum bir aydır ama bulantım hiç olmamıştı ilaçlardan yeni birkça gün var
Mlhameliha [silindi] benim yoktu bulantım canım ilk üç aya yakın geçmişti bulantım şimid birkça gün olunca merak ettim
Mlhameliha Gzide33 inşalah canım bende rahatsız oluyorum baya progestoran kullanıyorum acaba bundan mıdır