Sabah tekrar nişan geldi. Ara ara gelmeye devam etti bugün. Sabahtan beri düzensiz sancılarım vardı 6 dakikada 1 oldu. Duşa girdim dinlendim geçmiyor. Bacak aram, kasıklarıma kramp giriyor kitlenip kalıyorum ama zorlanmıyorum çok bu doğum sancısı mıdır ?