Yamacin-Annesi Hayaliine 2 yada 3 adet sonrası hamile kalmak daha sağlıklı ve rahîm anca kendini toparlıyor demişti doktorum bende 3 adet sonrası direk hamile kaldım bence acele etmeyin toparlanmayi bekleyin
Nurond Pek sağlıklı değil bu durum. Rahim tam anlamıyla toparlanmamış oluyor. En az bir defa adet görmek gerekli
Yamacin-Annesi Hayaliine evet 3 adetten sonra yumurlama gününü bekledim ama adetim bittikten sonraki gunkinde tutmuş doktorum öyle söyledi bi uygulama var ordan takip ediyordum sizide öneririm çünkü doğru çıkıyor
Hayaliine Yamacin-Annesi benim ikinci kürtajım 9 haftalıkken kalbi durdu bunda patolojiye gitti sonuç temiz çıktı doktor pıhtılaşma testi yapacakmış şimdi