10 günden fazla oldu sürekli eşime kızıyorum sanki herşeyi yanlış oturuş kalkışına kadar artık görmek dahi istemiyorum bulunduğu ortama dahi girmek istemiyorum başımı alıp gidesim var bilmiyorum niye böyle oldu ne yanlış ne doğru artık anlamamaya başladım bana bi tavsiye verin böyle olanınız var mı?