Edda Munzurrrrr bugün gittim sadece nstye ödedim gecen hafta 40 tl di bugün 45 aldı diğer fiyatlarlar ne olmus bilginiz varmı
Eminemus Munzurrrrr bende pendik medipole gidiyorum muayene 145 idi fakat eşim emniyette çalışanı olsuğu için biz 105 flan veriyorduk geçen cuma gittim zam gelmiş indirim olmasına ragmen 127 flan verdk galiba. Normal Doğumu 2400 demişlerdi sanırım onada zam gelmiş olabilir sormadım henüz
07-02-2019 Munzurrrrr telefonla sormus tum gecen uzman doktor 160 dedi hastane ama musterı hızmetlerı 145 TL ddı burcu hanım 300 kusur ddı emine Zeynep 200 kusur ddı hatırladığım kadarıyla
07-02-2019 Munzurrrrr Allah nasip ederse sızın dogum ne zaman? Bn uzman a gidiyorum ama emine hanıma geceyi dusunuom dogum ıcın ama memnun kalır mıyım cok kararsızım.
Zeyneponcel Çamlıca Medipol e de 15 temmuzdan itibaren zam gelmiş. Doğuma 2-3 hafta kaldığı için 1 aylık bir opsiyon tanıdılar eski fiyattan yararlandıracaklar. 2300 dü normal doğum 2700 olmuş sanırım muayene de 175₺
Munzurrrrr 07-02-2019 cumartesi belli olacak 39 +3 olduk emine hanım çok iyi bir doktor hiç tereddüt etmeyin derim size
Munzurrrrr 07-02-2019 numara yok mail ile hastane de ise hastsneyi arayarak kendisi çok ilgili güler yüzlü birisi yarın gideceğim çatı muanesi yapacak eşi hafif diyor herkes onun için
07-02-2019 Munzurrrrr anladım cok TSK ederim bıdaha ki gıdısınde Bı kendisine muayene olayım olmazsa bende sizin dogum yakın galiba catı muayenesı olacıgınıza gore saglıkla alın kucagınıza ıns 😊