Kızlar selam, bi kaç gün önce şiddetli bel ağrım olduğunu paylaşmıştım geçince de doktora gitmeyip bekleme kararı aldım. Bugün kuyruk sokumu kemiğimde ağrı oldu ve aşırı derecede rahatsız edici oturamıyorum kalkamıyorum nerdeyse 😔 doktora gittiğimde 1 cm açılman var ,doğumun başlamış, nst bağlayalım ağrı çıkarsa yatışın yapılacak dendi. Nst 2 kere bağlandım ağrım çıkmayınca eve gönderdi. Halbuki daha 17 günüm var, hayırlısı artık. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun❤🤲🌼 bu arada doktorum acil doğuma gidince soramadım, kuyruk sokumu bölgeme sıcak su torbası tutmak olur mu sizce?