Biz 15+1 olduk 13. Haftamda idrarımda protein kaçağı çıktı +2 idi değeri doktorum gebelik zehirlenmesi dedi nefrolojiye gönderildim ve oradaki doktorda gebelik zehirlenmesi dedi çok erken başlamış sende dedi şuan bebeğe bir zararı yok bizim için önemli olan senin tansiyonun dedi 1 hafta ölçüp ölçümlerini bana getir dedi ben ölçümlerimi yaptım bana da doktorum 14 ü bulursa hemen geliyorsun gerekirse yatış yapıp tedaviye alıcaz bu önemli bir durum dedi çok şükür 14ü bulmadı ama yükeliyor 13.7 13.8 bile gördüm baş ağrım çok var bayram araya girdiği için gitmedim randevu aldım pazartesi gidiyorum asla aksatmam benim tansiyonum sizin kadar yüksek olsaydı ben hastaneye şimdiye 10 kez gitmiştim nasıl halen oturtabiliyorsunuz evde anlamıyorum sonuçta sağlık bu poliklinikler şuan olmayabilir ama acile gidebilirsiniz o kadar yüksek tansiyona müdahale edilmesi gerekiyor……