cerendiyebiri Aycan1 bana da gavisconu doktorum önermişti yazdırmana gerek yok 23 lira gibi bi fiyatı var. Günde 3-5-10-20-40 kere içebilirsin bebeğe bi zararı yok demişti şurup zaten. Çok faydasını gördüm.
Aycan1 cerendiyebiri teşekkür ederim önersiğiniz için çoğu kişi bu ilacı yazmış inşalalh almaya calışcam ☺️
Cicek10 Aycan1 bana doktorum yazdı zaten hamilelerde hiçbir sakıncası yok demişti ama siz içimiz rahat etsin istiyorsanız sorun danışın tabi ki
elftrndmrci Kelebek14 reflün varsa yada hamilelikte olduysa bu saydıkların azdırır seni daha kötü eder🥺
elftrndmrci Kelebek14 hamileliğimden önce reflüm vardı. Şuan üçü birden sıkıştırıyor, bulantı, yanma, kusma🥺 kendimden biliyorum Allah yardımcımız olsun🥺 sadece rennie yanmayı alıyor bulantı kusma kalıyor
Esxra Rennie al eczaneden aninda etki ediyor ilk hamileligimde cok cektim mide yanmasindan onu kullaniyordum hemen kesiyordu
Deniz65 Aycan1 kimse benim kadar yanamaz ilk günden bana 3 şey sadece iyi gelirdi kavun karpuz soyulmuş salatalık anında keserdi