Benm iki gün belim ağrıdı ve karnım sürekli sertleşiyordu iki günün ardından bel ağrısıyla beraber kasıklarımada ağrı girmye başladı ilk düzensizdi sonra 10 dakikada bir girmeye başladı doktorada gittim 3 cm acıklık vardı ertesi sbh dogumum oldu yani herkesin beli ağrımıyomus ama bnm sancım belimde başlayıp kasıklarıma vuruyor du