Gokhangurbet58 Anladım doktora anlattım sikayetlerimi önce tuzdan baharattan odemdendir kaşıntı dedi verdiği cevap yeterli gelmedi bana ama uyutmayacak derecede kaşıntı oluyor dedim tamam o zaman bir tahlil yapalım tahlili ver sen git arayarak da öğrenebilirsiniz dedi öğleden sonra da aradım enzimlerin yüksek çıkmış bir tahlil daha yapalım cuma günü dedi. Gorumcemde hemşire akşamda ona anlattım bakalım o ne diyecek dedim oda doktorun dediği gibi diyor baharattan falandır kaşıntı diyor öyle olsa bu kadar çok kasinmam ama internetten araştırıyor baya riskli yani bu kaşıntı normal birşey değil ilaç verdi doktor Allerset diye dün akşam yatmadan önce içtim ama hala gece kasintim oldu.