Mervecihan2635 Kızlar erkek bebek isimleri neler var? Çınar Alp veya Alptuğ düşünüyoruz ama çok da içime sinmiyor . Artık kafayı yicem fikir amaçlı bir kaç öneri istiyorum sizlerden 😅😍
Gokce_21 Mervecihan2635 Türk kökenli isimleri çok seviyoruz bz eşimle.begendıgım ısımler,bn tek isim seviyorum siz çift isim seviyorsanız bunlardan bırını secıp yanına ek ısım bulabılırsınZ Kutluhan Kutay Kubilay Korkut Pars
Mervecihan2635 Eellyy canım alptuğ eşim istiyor benim de hoşuma gidiyor ama kime söylesem kaba diyorlar . Aslında bana kaba gelmiyor öyle deyince bir soğuyorum söylemesi zor diyen çok oldu sizce nasıl sizin miniğin ismi kullanırken sıkıntı yaşanıyor mu
Merve0648 İki isim koymayı ben hiç düşünmüyorum. Kulağa kalabalıktan başka bir şey değil. Daha sade üç dört harfli ve Türkçe isimleri tercih edeceğim. Can, Han, Tuna, Mete, Sarp…
Mervecihan2635 Merve0648 kesinlikle iki isim bence de çok gereksiz . Çınar herkes de var oyy oyyy diyorum. Ya tam kafayı yedim
Melek6177 33 haftalığım gerçekten erkek ismi bulmak zor sonunda “Sefa” olsun dedik 👶🏻💙 millet yine de ık mık ediyo herkese kulak tıkamak lazım bebek benim bebeğim içinizden ne geçiyorsa onu koyun 🤗