Ness3 Abartmıyorunuz , sadece şunu söylemek istedim size baksalar yardımcı olsalar da bu döneminizde bebeğinizin ismi üzerinde söz hakları olmamalı . Bebeğinizin adını seçin ve sorulduğunda da ismi ile hitap sağlayın ne kadar çabuk bebeğin ismine alışırlarsa o kadar iyi.
Sevmiyorum bu bebeğin üzerinde isim haklını anne ve babadan başkasının kendinde görmesini, kadın o kadar zorluklar ceksin ( ki sorunsuz geçse dahi hamileliği her hamilelik başlı başına bir değişim )sen gel ismi olmadı diye triplere gir 💆🏻♀️💆🏻♀️