Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim. Eşimin kardeşinin bugün korona olduğunu öğrendik dün ise bayramdan dolayı birlikteydik. Şuan hiçbir belirtim yok test yaptıracam ama korkuyorum hamileyken korona geçirenler bebeğe bi zarar verdi mi nasıl geçti lütfen bilgi verir misiniz?