Burcuakyoll Kızlar merhaba 22+5 28temmuzda şeker yüklemesi yapılacak aç karnına gel dedi çok mide bulanıyor mu şeker yüklemesinde yaptıranlar bilgi verebilir mi
Gamzemirenver Burcuakyoll Canım bulanan da var bulanmayanda. Benim çok az bı bulandı ama biraz da psikolojik oldu. Açsın ve şekerli su biraz ağır geldi bana o kadar. Bende internette yazıları okudum abartildigi kadar yok bence
Hav12316 Burcuakyoll benim bulantım ve terlemem oldu cnm kusacaktım kusarsan yapamayız sakın kusma dediler ve tuttum kendimi 1. 2. 3. Saatler kan veriliyor içeceğin tadı gazoz gibi 🥰 benim şekerim çıktı içince zorlanırsan genelde yüksek çıkarmış
metehaninannesiii Burcuakyoll sıfır bulandım oldu hiç bulanmadı çok şükür ve bas agrisi da yapmadı benim içeceğim elmalı gibiydi bir daha olsa içerdim yani o derece güzeldi 😂😂
Dilekcnkn Burcuakyoll Hiç midem bulanmadı ama sanırım aç karnına olduğum için 2-3 kez karnıma birden ağrı girdi azcık yürüdüm geçti 😊