Yamacin-Annesi Bende 17.haftamdayım genelde o haftalarda regl dönemlerimde öyle hissediyordum Doktoruma sordugumda her ay aynı tarihler arası öyle ağrı yaşayabileceğimi söylemişti Kanama ve çok şiddetli bi ağrı olmadıkça da korkmamam gerektiğini belirtmişti Şuan öyle bi durum yaşamıyorum mesela Bir de bol bol su içmenizi tavsiye ediyorum