Kızlar sabahtn belli hamilelk şüpesi vardı sabah ta post açtım evde test yaptım 2 tane önce bişey çıkmadı gibi oldu bense beklemdn attım çöpe sonra çöp atarken baktmki silik bir çizgi olmş bitanede aldm smdi yaptım oda ilk başta çıkmadı arksndan ışk tuttm hayalet çizgi gibi belirdi kenara koydm baktm şmdi oda sabahki gibi silkleşti her nyse eşime söyledm sağlık kabinine gitk teste ama onlardaki hastane deki gibi test deglmiş. Kanı alıp kitler varmış ona damlatp bakıyorlar deger felan yokmş kızda suan negatif duruyor ama emin olmak için bekleyn p. Tesi tekrar diger kan tahlilnden yaptırın dedi acaba yanılma payı varmıdır o testte. Eşimde belkide o testte eczane testi gibi iyice belli okunca pozitf oluyordr dedi. Bat 28 temmuz