Hayır girme canım şimdi burada illa ki ne olcak ben giriyorum birşey olmadı diyenler olucak . Herkes kaza yapar ama herkes ölmez yani herkeste farklıdır . Benim doktorum da kimyasal maddeler attıkları için havuza önermedi girme canım sonra birşey olur eder insan üzülür ..