Yildiz2133 Kizlar malum yaz ayındayız sezeryan için gün verildi 9 Ağustos yanımda yardim edebilecek sadece annem var gelen giden muhakkak olur bebek görmeye o yüzden pratik soğuk ne ikram edebilirim fikrinizi alayım
gokcekocyigit07 Yildiz2133 bu pandemi de kimseyi kabul etmemek en doğrusu, sonuçta hastaneden de geliyoruz hem kendimizi, bebeği hem de gelecek olanları riske atmamalıyız. Yine de tercih sizin illa bir ikram olacaksa limonata, ayran, lohusa şerbeti vs olabilir 👍
zeytinkiz Yildiz2133 Avşar soda al koy dolaba gelene ver serin serin içsinler 🤭 ben nişanımda üzerindeki kağıtları söküp isim ve tarihlerin bulunduğu etiket yapıştırmıştım özel yaptırıp. Herkes özel mi yaptırdınız içeceği diyordu 😄
Yildiz2133 gokcekocyigit07 İnanın bende öyle düşünüyorum ama yakın çevrem doğum u bekliyor hastaneye de kabul yok ister istemez gelen olacak onun için pratik birşeyler lazım lohusa şerbeti soğuk içiliyor mu onu da bilmiyorum 🤪
Acemianne12 Zeynebakman hahah😂😂 yeni doğum yapmış biri olarak valla biri yapsa hazırlasa da yesem diye gözlüyorum
Yildiz2133 Denizyildizii Şimdiden doğumunu bkleyenler var 😔yani umarım gelmezler düşünüp ama gelenede gidin diyebilecegimi sanmıyorum
Durunbigeldim zeytinkiz ahahaha çok iyi bende yapsam diyicemde biz avşar sodanın memleketindeyiz yemez kimse bunu 😄😄
Beyzan Yildiz2133 biz soğuk ikram ediyoruz. Kaynar denir bizim burda hazır karışım aldık kayınvalidem kaynattı ama sıcak içimi uygun olduğu için biraz yoğun kıvamlı ve şekerli içine soğuk su ekledim insanlara ikram ettim herkes çok beğenerek içiyor.
Maaaile Aile dışında kimseyi kabul etmem 😂 biz bize yer içeriz insallah. Şubatta olacak bide benim dogumum. Bol bol kaynar yapip icicez allah izin verirse 😅
gbyalcin Maaaile benim de ocak sonu şubat başı gibi olacak. Annem şimdiden gelen giden olacak kışlık yapalım dolabı dolduralım telaşına düşmüş. Çocuk doğurmuşum bi de gelene gidene yemek yapıp hizmet edemem kimse kusura bakmasın valla 😂😂 ailemle biz bize tamam işte yeter 😂
Yildiz2133 Ya hastalık var Herkes farkında ama bebeği görmek isteyen muhakkak olacak artık maske dezenfektan kolanya ilk ikramlık olacak muhtemelen de şerbet ve yanına iki dilim baklava uygun olur mu ki
Sevimvrs Yildiz2133 Şerbet yanında baklava olmaz ikisi de çok tatlı,limonata ve baklava birlikte olursa güzel olur😊
Maaaile Yildiz2133 Bilemiyorum canim,ben Adanada yasiyorum. Kolaylikla buluyoruz. Kışın daha güzel olur bence,sicak sicak :)
Yildiz2133 Beyzan bizde Mersin de sıcak üstüne findik ceviz tozu vs dokup ikram ediyorum içecek neyse de yanına birşey lazım gibi geliyor offf doğum bitti bide bunu düşünüyoruz
Elif5361 Yildiz2133 Valla lohusalık psikolojisine şimdiden girdim bence ben 🤣kısır gününe gelmiyorlar hasta ziyareti bebeği görüp gitsinler zahmet olcak benimde annem yanımda olcak ama hizmetçi gibi gelen gideni ağırlamayacak bana baksın yeter 😊Millet yapıp getirmeli ben öyle düşünüyorum illaki birşey olsun derseniz lokum baklava ve soğuk içecek mantıklı
Denizyildizii Yildiz2133 benim doğumum ekimde herkese söylüyorum doğumda kimseyi kabul etmiycem bebeğimin sağlığı için diye. O yüzden kimse gelmiycek. Dün kayınvalidemede söyledim. Gelmek isteyen olursa kabul etmiycem haberin olsun dedim. Zaten bende istemem kimseyi sen merak etme dedi.
Hazelhazel Yildiz2133 cnm küçük kurabiyeler yapabilirsin bayatlamayan kurabiye tarifleri var hemmde çok bereketli tavsiye ederim
Yildiz2133 Denizyildizii iyi yapmışsınız vala bnimde yakın çevre gelir hediyesini takip gider diye düşünüyorum o yüzden pretik ikramlık arayisindayim
Brtsova Yildiz2133 evet mutlaka gelirler ve hayır denmez bebek ve anneyle çok temas olmaz yapılacak bir şey yok ama geleceklerdir bende o yüzden ya lohusa şerbeti ya limonata ya vişne suyu o an artık ne gelişirse düşünüyorum mini kurabiye mini pogaca ve küçük cupcake gibi biseyler olur diye düşünüyorum baklava düşünemedim pek 🤔