Cinarinannesiiiii bende ilk 16da biseyler hissediyordum insan ilk olunca anlayamıyor 19haftaya girdiğim gün hıçkırık tutmuştu heralde bı 5dakka faln sürdü belirli bi zamana kadr çok net hissedilmiyor bazen oynamıyor şuan 35+2oldu bebişim karnımda oynuyor dalgalanıyor baya bı oraya bı buraya oynuyoruz 😁