buseckmkkya 40+0 oldum kızlar ama hâlâ Masal hanımın geleceği yok. Hiç bir belirti de yok. Masal hanım içimde kıpır kıpır. Karnımın içinde başına buyruk yaşıyor. Doğunca naparım bilmiyorum 🤷♀️ 😂😂 Günü geçip hâlâ bekleyen var mı ???