Selam hanımlar 9+3 tüp bebekle sukur Allaha ikizlere hamileyim cok fazla kanamam olmustu 4 haftalikken dusuk tehlikesi dendi.. daha sonra lekelenme yasadim Sukur 7 haftadan sonra 1 kez oldu lekelenme bitti simdide sancim oluyor ve bel agrim var normal mi acaba yasayan varmi bel sirt agrisi