Hatice4446 bende dün akşam sipars ettim ins bebeğim sever kullananlar cok memnun bu arada aşırı pahalı ben dolap uygulamasndan sipsrs ettim 2 ci el 180tl ye ben bebk arabamıda dolaptan sipars etmistim 800 e cok güzel bence sıfırına olsdr para verme zaten üstündeki kılıfı cıkarılıp yıkanabiliyor