belisslinaa ilki spinal ikinci geneldi. 3. Sezeryanım olacak ama kararsızım hangisi olacağı konusunda. Spinalde biraz panik olmuştum sonra uyutmak zorunda kaldılar ama uyanınca 5 saat fln bacakları hissetmiyorsun o zamana kadar da ağrın hafiflemiş oluyor yani daha rahat aslında. Genelde uyanınca ağrı ile uyanıyorsun ztn ağrı kesici fln yapıyorlar ama benim ağrım çoktu. Ha spinal olup o ortamı çekmek mi genel olup ağrı çekmek mi dersen inan bilmiyorum 😂 kararsızım bende