Babymoomy Kızlar artık dayanamıyorum ellerimi sıkıyorum dişim çok fena agrıyor içi kırık çürük hava alıyor atamadığım dişçi kalmadı hepsi kapalı 2gündür ağrı cekiyorum evde yapabileceğim ne var suan ne olursa yaparım sadece su içebiliyorum
Hilkatkaradagli Babymoomy Evet kızımda dün öyleydi sarmısak soydum ikiye bölüp koydum ağrı hafifledi uyudu
02112017 Babymoomy benim de öyleydi çok zor durum bilirim kanal tedavisi yapıldı 2 dişime de önce yaptırmak istememiştim doktor o zaman ağrıyan dişinin olduğu tarafa yanağına buz koy demişti karanfil kullan demişti minoset çok zorda kalırsan iç demişti tabi bir süre sonra artık hiçbir şey fayda etmiyor bayram bitene kadar idare etmeye çalışın buzla vs
Babymoomy 02112017 sabretmeye çalışıyorum canım dahada artıyor deneyeceğim dediklerini senin dişlerinde işlem yaptırdığında kaç aylık gebeydin hemen müdahele ettiler mi eşim falan hamilesin doktorda bakmaz diyor
02112017 Babymoomy 5 aylık gebeydim müdahale ediyorlar bir şey olmadı canım şükür önce diş doktoruna gidip yapılacak işlemleri soruyorsun sonra kadın doğum doktoruna gidip yapılabilir işlem diye izinli kagıt alıyorsun sonra dişçi tedavini yapıyor yani işlem uygulanıyor mutlaka git yoksa öyle hayat duruyor geçmez oluyor
Babymoomy 02112017 Allah razı olsun canım beni bilgilendirdiğin için boş boş ağrının geçmesini bekliyorum bende hemen bir dişçiye gidicem dayanamıyorum
Bsraa35 Babymoomy karanfil yağını pamuğa bir kaç damla damlatıp ağrıyan yere koyabilirsiniz, siyah zeytinin içini ağrıyan yere yerleştirebilirsiniz, tuzlu su ile gargara olabilir