balbocegimm Kızlar 27 haftalık gebeyim sabahtan beri sancim var acile geldim kum döküyormuşum basina gelen varmı ne kadar sürer bu durum cok kötüyüm
Babymoomy balbocegimm bende kum döküyormuşum canım ilaç yazdı suya katılan toz dan 3gün ağrım kesildi ama akıntım hala var iç çamaşırını temiz tut özel bölgene gelen kısımı ütüle deterjan kokusu bile rahatsız ediyor o bölgeyi soğuk içe ayaklarını soguk tutma
Babymoomy balbocegimm gebe olduğum için verilmesi gereklerinin düşük dozlu olanlarını yazıyor isteseydin benim ağrım anca öyle dindi
balbocegimm Esra2306 su bol içiyorum zaten sicakda benim tutmama gerek yok yanıyoruz zaten teşekkür ederim