byzza16 Glsn1 gözünüz aydın hayırlı olsun ☺️ kaç haftalık doğum yaptıniz? Benimde ara ara sancım oluyo
Betfer Glsn1 canım sezeryan anlattıkları gibi zor mu . Ben 20 . Haftadayım korkum başladı hergün düşünüyorum . Sence nasıl
ozlem3333 Glsn1 su nasıl geldi?az az mı yoksa birden mi?nasıl anlarım ben dye soruyorum az kaldı vaktim?hayırlı olsun gecmıs olsun 🥰🙏
Glsn1 Cansu_okan planlı sezaryendı pazartesiye gün almıştık bebiş beklemedi ben istemedim normal doğum ama yine de açıklığıma bakıldı 1 cmdi yani korktuğum için istemedim 😌
MineLule Glsn1 bende planlı sezaryan olacağım ama doğum kendi kendine başlarsa nasıl olur diye düşünüyordum. Süreciniz nasıl işledi kaçıncı haftaya gün vermişti doktor kaç gün önce su geldi
Glsn1 Betfer İnan bende çok korkuyordum her doğurana soruyordum zor değil canım sadece korkma ben çok korktum 😀
Reyhannnyu Betfer Hic korkmyin bnde korkuyodum gereksz kirkuymus bebisler gelice gunude seklide belirliyo bnde dogum yapali 18 gun oldu.
Glsn1 ozlem3333 canım anlamaman mümkün değil durduramıyorsun zaten sıcacık ıslaklık hissettim anladım zaten ayağa kalktım gelmeye devam etti hep hastaneye geldik hala geliyordu bezimi takıp çıktım yola
Reyhannnyu ozlem3333 Kisiden kisiye degisiyo su gelmesi bnce kiminikini dogum aninda patlatiyolarmis. Benimki oturuyodum birden sanki pat diye icimden tipayi cektiler bardaktan akar gibi su akti. Suyum gelirkn hic agri diymadim.
ozlem3333 Glsn1 hadi ya saglık ocağındaki ebe anlamazsın sızıntı seklınde de gelebilr deyınce paranoya yaptım ben akıntıyı suyum sanıyorum
MineLule Glsn1 Bana da 39 olabilir dedi tam gün vermedi ama. Doğumun başlaması sezeryanı etkiledi mi?