Betus261 canım ben çektim o sancıyı devlette doğurdum ama ilk kızımı akşam 10 da gittim sabah 5.20 de kızım dünyaya geldi o saate kadar hep sancı çektim normal Doğumda zor olan zaten sancı kısmı İnan doğururken hiç zorlammıyorsun ıkınıyon çıkıyo 😂😂 bi de ben burda çok okudum arkadaşlar yazıyo buraya işte sancım gelmezse suni sancıyla falanca gün başlatacaklar diye sonra sancıları olmadan gidiyorlar genelde özel hastaneye doktor suni veriyo sonra annenin Rahmi 6 cm falan açılıyo sonra doktor bakıyor ki bu iş çok uzun sürecek bebeğin kalp atışları yavaşladı diyo korkutup sezeryana alıyo yazık o insanlara hem o kadar sancı çekiyorkar hem de üstüne sezeryan oluyorlar doktorlar yüzünden çünkü sezeryan Doğum her zaman doktorun işine gelir 15-20 dk da bitiyo çünkü ama normal Doğum 20 saat bile sürebilir anlatmak istediğim doktorlar biz denedik normali ama olmadı mecbur sezeryana aldık izlenimi veriyo bu özeldekilr için geçerli devlette böyle bişey yok son ana kadar açılmasını bekliyorlar