Kızlar 38 haftalık hamileyim vajinada acayip bir batma hissi yürütmüyor yahu çok kötü ayağa kalkınca yürüyünce başlıyor oturunca geçiyor
Doktorum kanala yerleştiği içim olduğunu söyledi sanki fırlayıp çıkacak gibi biraz daha zorlasa 😄
var mı aramızda bunu yaşayanlar merak ettim