-asez- çok iyi anlıyorum seni bu benim tek korkum da değil 9 ay öncesi 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğum ile kızımı kaybettim üstelik daha önce de 3 kimyasal, 1 zorunlu kürtaj da yaşadım, lohusalik arkasına hamile kalmışım ama ben rengl oluyorum sandım meğer kanama alanı yüzünden oluyormuş, ah ne zor, bir yandan evladımın acısı bir yandan bu evladımın sevinci, kanama alanı korkusu bir yandan..Allah hepimize hayırlı, sağlıklı, uzun ömürlü evlatlar nasip etsin 🤲