Bekleyin bence bende 40i gectim diye acele ettigimi dusunuyorum. Sezeryan olmustum. Simdi hamileyim dogumuma kadar ilk kizim 2 yasinda olacak normal isticem doktor kabul ederse insallah 40 olur 41 olur 42 olur bebegim saglikli olduktan sonra beklicem