Selamlar, son 4-5 gündür mide bulantım geçti çok şükür ama insan normal mi bu durum tekrar başlar mı merak ediyor. Bebek iyi mi sorusu var aklımda hep. Sizde böyle geçişler oldu mu? Zaten enfeksiyon problemim var ağrılı ve düşük tehlikesi olan bi dönemdeyim. Kafamı kurcalayıp duruyor..