Kızlarrr selam 24. Haftamı tamamladım diş tedavim devam ederken hamile olduğumu öğrendim ve kadın doğum doktorum acil bir durum değilse 5. Aya kadar beklememi önerdi.5. Ay dolduğunda ben yine de riske atıp izin veremem dedi ancak diş doktorum eğer enfeksiyona dönerse bebeğe o zaman enfeksiyon geçebileceğini söyledi.çok acil tedavi edilmesi gereken bir durumdayım.24. Haftadan sonra diş tedavisi yaptıranlar deneyimlerini paylaşabilirse çok sevinirim 🌸